مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-26سياسي

ضرورت نامگذاری یکی از مناطق همدان به نام «شهدای نیروی هوایی»


نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی نامگذاری یکی از خیابان ها و مناطق همدان به نام شهدای نیروی هوایی مطرح شده که باید این موضوع پیگیری و به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با امیر خدایی فرمانده پایگاه نوژه با تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه بسیاری از فرماندهان ما در دوران جنگ سنی در حدود 30 سال داشته اند، اظهار کرد: یکی از نکات ویژه رزمندگان و شهدای ما ایمان و معنویت آنها بوده که زمینه ساز برجسته شدن این بزرگان شده است.

وی با بیان اینکه زمان حمله صدام تمام تحلیل ها پیروزی دشمن را نشان می داد اما ایمان به خدا و ولایتمداری مردم این معادلات را بر هم زد گفت: اینکه صدام اعلام کرد من چند روز آینده در تهران مصاحبه خواهم کرد ، احتمالا بر اساس تجربه تاریخی ایران در دوره رضاشاه بیان کرده که در برابر ارتش متفقین نیروهای پهلوی سه روزه از هم فروپاشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی، گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی نامگذاری یکی از خیابان ها و مناطق همدان به نام شهدای نیروی هوایی مطرح شده که باید این موضوع پیگیری و به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نامگذاری یکی از مناطق همدان به نام «شهدای نیروی هوایی»

ضرورت نامگذاری یکی از مناطق همدان به نام «شهدای نیروی هوایی»