مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-26سياسي

عملکرد نیروی هوایی در دفاع مقدس ستودنی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: عملکرد نیروی هوایی در دفاع مقدس ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با امیر خدایی فرمانده پایگاه نوژه با تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه بسیاری از فرماندهان ما در دوران جنگ سنی در حدود 30 سال داشته اند، اظهار داشت: یکی از نکات ویژه رزمندگان و شهدای ما ایمان و معنویت آنها بوده که زمینه ساز برجسته شدن آنها است.

وی با بیان اینکه زمان حمله صدام تمام تحلیل ها پیروزی دشمن را نشان می داد، مطرح کرد: اینکه صدام اعلام کرد من چند روز آینده در تهران مصاحبه خواهم کرد، احتمالا بر اساس تجربه تاریخی ایران در دوره رضا شاه بیان کرده که در برابر ارتش متفقین نیروهای پهلوی سه روزه از هم فروپاشیدند.

امام جمعه همدان با گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی، گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی نامگذاری یکی از خیابان ها و مناطق همدان به نام شهدای نیروی هوایی مطرح شده که باید این موضوع پیگیری و به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه نیروهای هوایی در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارای عملکرد خوبی بوده اند، عنوان کرد: امروز در بحث تسلیحات نظامی باید از اقدامات نیروهای مسلح کشور تقدیر ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نیروی هوایی در دفاع مقدس ستودنی است

عملکرد نیروی هوایی در دفاع مقدس ستودنی است