مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26سياسي

استفاده از ظرفیت بالای مساجد در راستای توسعه دین و انقلاب


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: مسجد یک کانونی است که می توان همه ظرفیت های نظام را در این کانون استخدام کرد و در راستای توسعه دین و انقلاب از آن بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در آیین افتتاح قرارگاه جهاد، مقاومت و شهادت با اشاره به اینکه پیغمبر اکرم (ص) با تاسیس مسجدالنبی ساختار بی نظیری را بنیان گذاری کردند، گفت: بر حسب نفوذ روحانیت پیغمبر در کارفرمایی و کارگردانی ساختار مسجد، فعالیت های دینی زیادی در این ساختار صورت گرفت.

امام جمعه مشهد بیان کرد: مسجد یک تشکیلات و کانونی است که افراد بر حسب استعداد در شکل های گوناگون و در عرصه های آرمانی می توانند نسبت به وجود ائمه اطهار و امام زمان (عج) به ایده پردازی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز مسجد یک کانونی است که می توان همه ظرفیت های نظام را در این کانون استخدام کرد و در راستای توسعه دین و انقلاب از آن بهره گرفت، لذا اگر این امکان با شور و مجاهدات جوانان آمیخته شود، هر مسجد نه تنها یک سنگر بلکه یک کانون قدرت هم در خط دفاع از دین و انقلاب و هم در گسترش دین و انقلاب خواهد شد.

وی افزود: امروز در زمانی زندگی می کنیم که حاکمیت اسلامی بیشترین ظرفیت های خود را در اختیار دین قرار داده، لذا به خوبی می شود در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بالای مساجد در راستای توسعه دین و انقلاب

استفاده از ظرفیت بالای مساجد در راستای توسعه دین و انقلاب