مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26سياسي

ایران برترین قدرت موشکی خاورمیانه است


جانشین قرارگاه قرب کوثر سپاه ایران را دارای بزرگ ترین قدرت موشکی خاورمیانه و جزو کشورهای برتر دنیا در این امر دانست و گفت: در صنایع نظامی دیگر همچون پهپاد و زیردریایی ها نیز قدرت برتر محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سردار علی استادحسینی ظهر امروز در آیین رزمایش مواسات خراسان شمالی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای پیروزی پنجه در پنجه نظام استکبار و سلطه انداخته است که در رأس آن آمریکا قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در زمان پیروزی انقلاب با توجه به وضعیت قدرت های جهان، ابرقدرت محسوب می شد، تصریح کرد: این نظام سلطه شوروی را از بین برد و به راحتی به عراق و افغانستان وارد شد اما اراده امام با شناخت آمریکا به عنوان ام الفتنه بر آن غلبه کرد و بعد از 1400 سال انقلابی اسلامی را به راه انداخت.

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی برابر 80 کشور جهان ادامه داد: در دفع مقدس بزرگ ترین قدرت های دنیا مقابل ایران بودند اما توانستیم نظام استکباری را شکست دهیم و امروز نیز تمام تلاش آمریکا مقابله علیه نفوذ ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برترین قدرت موشکی خاورمیانه است

ایران برترین قدرت موشکی خاورمیانه است