مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-26اقتصادي

پرداخت 94 درصد از اعتبارات بخش سرمایه گذاری همدان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت 94 درصد از اعتبارات بخش سرمایه گذاری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، احمد توصیفیان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه بخش تعاون استان اظهار کرد: از مجموع 441 میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافته به بخش سرمایه گذاری استان تاکنون 413 میلیارد تومان یعنی 94 درصد ان پرداخت شده و مابقی منتظر ارائه طرح های مورد نظر است.

وی افزود: سال گذشته به منظور فعال شدن حوزه اشتغال خانگی 590 میلیون تومان با نرخ چهار درصد به شهرستان نهاوند پرداخت شده و امسال هم 600 میلیون تومان به این حوزه داده شده که خوشبختانه طرح های مرتبط نیز به ما ارائه شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: در حوزه مشاغل روستایی سال گذشته 520 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد یک هزار و 65 مورد شغل  پرداخت شده که بخشی از آن برای دام بوده است.

وی در خصوص حمایت از مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز گفت: سال گذشته 75 میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی استان برای پرورش دام های کوچک پرداخت شده است.

توصیفیان افزود: یکی از اهداف وزارت تعاون شفاف سازی و مبارزه با فساد بوده که بر این اساس  سامانه جامع شفافیت، سامانه جامع کار و سامانه تعاون رونمایی و فعال شده و در شرایط کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 94 درصد از اعتبارات بخش سرمایه گذاری همدان

پرداخت 94 درصد از اعتبارات بخش سرمایه گذاری همدان