مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-26سياسي

امداد الکترونیک برنامه جدی کمیته امداد است


رییس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد گفت: امروز برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)، امداد الکترونیک است که با جدیت دنبال می شود و قابل حذف و یا چشم پوشی هم نیست.

- قزوین - رییس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد گفت: امروز برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)، امداد الکترونیک است که با جدیت دنبال می شود و قابل حذف و یا چشم پوشی هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سعید زارع زاده در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان قزوین که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: امداد الکترونیک موضوعی است که در گذشته هم مورد پیگیری قرار گرفته ولی در حال حاضر این موضوع با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در پیاده سازی نظام امداد الکترونیک دو نگاه کوتاه و بلند مدت وجود دارد و در هر دو نگاه بر ارائه خدمات مناسب به مددجویان تأکید داریم.

رییس مرکز برنامه ریزی کمیته امداد اضافه کرد: برای پیاده سازی امداد الکترونیک لازم است سازوکارهایی را فراهم کنیم تا بتوانیم بستر خدمت رسانی را تسریع و تجهیز کنیم، قطع یقین با تقویت و ارتقا این سامانه ها دغدغه کمبود نیروی انسانی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد الکترونیک برنامه جدی کمیته امداد است

امداد الکترونیک برنامه جدی کمیته امداد است