مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-26سياسي

از شهدا اسطوره های افسانه ای نسازیم


مشاور فرهنگی رییس جهاددانشگاهی استان فارس با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس و ارزش های این حماسه ماندگار تاریخ ایران و جهان، خاطرنشان کرد که نباید از شهدای آن دوران اسطوره های افسانه ای ساخت که دستیابی به سیره ی عملی شان غیر ممکن جلوه کند.

- ایسنا/فارس مشاور فرهنگی رییس جهاددانشگاهی استان فارس با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس و ارزش های این حماسه ماندگار تاریخ ایران و جهان، خاطرنشان کرد که نباید از شهدای آن دوران اسطوره های افسانه ای ساخت که دستیابی به سیره ی عملی شان غیر ممکن جلوه کند.

محمد صحت شنبه 5 مهر در مراسم گرامیداشت دفاع مقدس که از سوی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه ی دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس کل قدرتهای جهان در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کردند و این موضوع اثبات شده است و نیازی به طرح مصداق ها نیست.

صحت با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای یاری دهنده صدام، به این موضوع اعتراف کرده اند، گفت: به عنوان مثال آلمان اعتراف کرد که سلاح های شیمیایی مورد استفاده رژیم بعث عراق در دوران جنگ توسط آن کشور تامین شده است و اگر برنامه ریزی شد که جانبازان شیمیایی آن دوران برای مداوا به آلمان بروند برای آن بود که دلیل زنده ماندن انان را تحقیق و بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شهدا اسطوره های افسانه ای نسازیم

از شهدا اسطوره های افسانه ای نسازیم