مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-26سياسي

پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با ظرفیت رسانه


معاون قضایی رییس کل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی مورد توجه ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیر کل صدا و سیما و کارشناسان به منظور ارتقاء آگاهی عمومی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی اظهار کرد: عملکرد و اقدامات دستگاه ها به منظور اطلاع رسانی در جامعه و اثر بخشی هر چه بیشتر باید توسط رسانه ملی انعکاس داده شود.

وی عنوان کرد: مردم باید نسبت به عملکرد دستگاه ها آگاه شوند، اقدامات بسیاری توسط نهادهای مجری از جمله معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صورت می گیرد و اطلاع رسانی یکی از ارکان بسیار مهم در راستای اثر بخشی این اقدامات است.

معاون قضایی رییس کل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه پیشگیری و آگاه سازی از آسیب های اجتماعی و عوارض های آن همراه با آموزش های مورد نیاز مردم از طریق رسانه ملی اثربخش خواهد بود گفت: امروز نیاز داریم مشکلات عینی و روز جامعه را با نگاه حقوقی و قضایی در جامعه بیان و مسائل مرتبط با این موضوعات را اطلاع رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با ظرفیت رسانه

پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با ظرفیت رسانه