مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-26اجتماعي

ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس+10 زنجان


در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس به علاوه 10 استان فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهور استان زنجان گفت: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس به علاوه 10 استان فراهم شده است.

سرهنگ عباس مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس به علاوه 10، اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع همه خدمات خودرویی پلیس در زمینه ترخیص خودرو در مراکز پلیس به علاوه 10 در مرکز استان زنجان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس به علاوه 10 استان فراهم شده است، افزود: برای ترخیص خودرو، ارائه اصل مدارک بیمهنامه شخص ثالث، گواهی نامه رانندگی، کارت ملی مالک و شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

این مسئول با بیان اینکه مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می توانند با مراجعه به مراکز پلیس+10 نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند، تصریح کرد: پس از ثبت و تایید مدارک توسط کاربر پلیس به علاوه 10 و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس+10 زنجان

ارائه خدمات ترخیص خودرو در مراکز پلیس+10 زنجان