مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-26اجتماعي

مهم ترین رویکرد مدارس آموزش از راه دور چیست؟


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش آسان و با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه مهم ترین هدف و رویکرد مدارس آموزش از راه دور خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش آسان و با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه مهم ترین هدف و رویکرد مدارس آموزش از راه دور خراسان جنوبی است.

محمدعلی واقعی، امروز شنبه پنجم مهرماه در نشست انتخاب اعضای شورای مؤسسین مدارس آموزش از راه دور استان اظهار کرد: انعطاف در زمان، مکان،محتوا و روش و شیوه های آموزشی طبق شرایط دانش آموز از ویژگی های بارز این مدارس است.

وی با بیان اینکه آموزش از راه دور با اولویت آشتی با آموزش و پذیرش بازماندگان از تحصیل در دو دسته بزرگسالان (افراد بالای 18 سال) و لازم التعلیم راه اندازی شد، تصریح کرد: این نوع مدارس یک فرصت طلایی برای ادامه تحصیل تمام کسانی است که تحصیلات ابتدایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: مدارس آموزش از راه دور به شیوه های(کتاب پایه، دیداری شنیداری و الکترونیکی با استفاده از سه روش آموزشی حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری و بر اساس آموزش دانش آموز محور مدیریت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویکرد مدارس آموزش از راه دور چیست؟

مهم ترین رویکرد مدارس آموزش از راه دور چیست؟