مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-26بين الملل

نگرانی پنتاگون از کشیده شدن پای ارتش به ناآرامی پس از انتخابات


مقام های وزارت دفاع آمریکا می گویند، در صورتی که دونالد ترامپ پس از انتخابات دستور استقرار نظامیان در خیابان ها برای سرکوب اعتراضات مردمی را دهد، - مقام های وزارت دفاع آمریکا می گویند، در صورتی که دونالد ترامپ پس از انتخابات دستور استقرار نظامیان در خیابان ها برای سرکوب اعتراضات مردمی را دهد، ژنرال های ارشد استعفا خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، مقام های ارشد پنتاگون مسائل زیادی برای نگرانی دارند، افغانستان، روسیه، عراق، سوریه، چین، سومالی، شبه جزیره کره و ایران.

اما اصلی ترین دغدغه آنها این است که آیا فرمانده کل قوای آمریکا در جریان هرگونه هرج و مرج مربوط به انتخابات آتی دستوری برای استقرار نیروهای آمریکایی صادر می کند یا خیر.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا چهارشنبه پیش بار دیگر از پذیرش انتقال مسالمت آمیز قدرت، جدای از اینکه پیروز انتخابات چه کسی باشد، امتناع کرد و این سخنان مایه نگرانی مقام ها شد.

او پنجشنبه هم تاکید کرد که اطمینانی ندارد انتخابات صادقانه باشد.

طفره رفتن ترامپ، در کنار اینکه او ماه ژوئن برای استفاده از قانون قیام 1807 ابراز تمایل کرد تا نیروهایی به خیابان های آمریکا اعزام شده و اعتراضاتی در واکنش به مرگ جورج فلوید را سرکوب کنند، در میان نظامیان ارشد و رهبران وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی پنتاگون از کشیده شدن پای ارتش به ناآرامی پس از انتخابات

نگرانی پنتاگون از کشیده شدن پای ارتش به ناآرامی پس از انتخابات