مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-26سياسي

تصویر دفاع مقدس با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی ناقص می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با توجه به حضور نقش آفرین بانوان در پشتیبانی دفاع مقدس مطرح کرد: با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی، - تصویر پیروزی جنگ و دفاع مقدس تصویری ناقص می شود.

سردار مهدی ظفری شنبه 5 مهرماه در هفتمین همایش اسوه های صبر و مقاومت استان همدان، افزود: نقش زنان چه در جایگاه مادر، همسر و همچنین فعال در ستاد پشتیبانی نقشی مؤثر و هدایت کننده است و هنوز در جامعه نتوانستیم از جایگاه زنان تجلیل کنیم.

ظفری ادامه داد: امروزه تاج افتخار کشور ما زنان هستند، این زنان هستند که در شناساندن ارزش های این انقلاب و دفاع مقدس به فرزندان خود در تلاش بوده و برای این نظام افتخاراتی بزرگ را در دامن خود پرورش می دهند.

وی در ادامه با توجه به اینکه ما مردم ایران طلایه داران جامعه دینی و جهانی هستیم و با توجه به اینکه در نظام سراسری ظلم و تفرقه انداختیم، مطرح کرد: در این برهه پیش از پیش جامعه به اتحاد و همبستگی نیاز دارد و نباید درگیر جناح های سیاسی باشیم، ما عظمتی را خلق کرده ایم و موظف به پاسداری از آن هستیم.

ظفری در ادامه خاطرنشان کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی هدف آن والاتر است و در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولان و آحاد مردم به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند، خائن و خیانتکار هستند به طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر دفاع مقدس با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی ناقص می شود

تصویر دفاع مقدس با جداسازی نقش آفرینی بانوان پشتیبانی ناقص می شود