مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-26اقتصادي

تهیه طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز در مجلس کلید خورد که متن کامل آن به شرح زیر است: - طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز در مجلس کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز در مجلس کلید خورد که متن کامل آن به شرح زیر است:طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارزمقدمه:علیرغم اینکه کشور استعداد زیادی در تولید رمز ارز دارد و در شرایط تحریمی و سخت نقل و انتقال ارز، این نوع از ارز میتواند برای رفع نیاز های کشور گره گشا باشد، متاسفانه آیین نامه ابلاغی هیات وزیران که متضمن قیمت بالا برای گاز تحویلی به نیروگاه های برق جهت تولید رمز ارز است، اجازه تولید و مبادله این نوع از ارز را نمی دهد.

از این ها گذشته اجازه صدور تاسیس نیروگاه های تولیدکننده برق برای تولید رمزارز فرصت خوبی را برای تامین برق مورد نیاز در ساعات اوج مصرف فراهم میکند که کشور از این امکان هم استفاده نمی کند.

برای حل این مشکلات این طرح تهیه شده است.

متن طرح:ماده 1- دولت مکلف است در طرح های موضوع ماده 12 قانون رفع موانع تولید در زمینه نفت، گاز و برق، برای جبران اصل و سود سرمایه گذاری، حسب درخواست سرمایه گذار، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز

تهیه طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمزارز