مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-26ورزشي

لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی ها است


سرپرست تیم دو و میدانی بانوان تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی ها است و هر هفته در بیشتر ماده ها شاهد این مساله هستیم که این نشانگر بالا رفتن سطح مسابقات است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست تیم دو و میدانی بانوان تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی ها است و هر هفته در بیشتر ماده ها شاهد این مساله هستیم که این نشانگر بالا رفتن سطح مسابقات است.

فاطمه بهرامی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر دو و میدانی بانوان کشور، اظهار کرد: از لحاظ فنی و کیفی با وجود این که تعداد تیم ها نسبت به سال گذشته کمتر است؛ ولی بازیکنان تیم های حاضر همه برای رکوردشکنی به میدان می آیند.

سطح رقابت ها خیلی بالاتر رفته است و رکوردشکنی هایی که در سطح باشگاهی و ملی شده، تاییدکننده این مساله است؛ به عنوان مثال ورزشکاران تیم سپاهان دو رکورد ملی در مرحله دوم و 3 رکورد باشگاهی در طول دو مرحله جابه جا کرده اند.

وی افزود: تقسیم شدن بازیکنان ملی و سطح بالای رکورددار در تمام تیم ها موجب شده تا شاهد رقابت های بسیار نزدیک ورزشکاران و در نهایت تیم ها باشیم.

در طول سالهای گذشته با توجه به سابقه طولانی دانشگاه آزاد در تیمداری این رشته و قهرمانی 5 دوره لیگ بیشتر بازیکنان ترجیح می دادند که در این تیم عضویت داشته باشند، اما امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی ها است

لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی ها است