مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26سياسي

هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد


رییس سازمان زندان ها با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد، گفت: نباید شرایطی ایجاد شود که عده ای که از راه کلاهبرداری و چپاول اموال مردم به ثروت های بادآورده رسیده اند آن ثروت را در زندان خرج کنند و خود را متفاوت از دیگر زندانیان بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها به اتفاق دبیر ستاد حقوق بشر از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید و روند فعالیت های این مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

رییس سازمان زندان ها در بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ گفت: در حاکمیت دینی هیچ گونه تبعیضی در اجرای عدالت قابل قبول نیست و مبادا در زندان طوری عمل شود که بین زندانیان تفاوت وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد گفت: نباید شرایطی ایجاد شود که عده ای که از راه کلاهبرداری و چپاول اموال مردم به ثروت های بادآورده رسیده اند آن ثروت را در زندان خرج کنند و خود را متفاوت از دیگر زندانیان بدانند.

رییس سازمان زندان ها در جمع کارکنان ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: یکی از اولویت های ما رسیدگی به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات و پیگیری مطالبات کارکنان و رفع دغدغه های ایشان است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد

هیچ تفاوتی بین زندانیان وجود ندارد