مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-26اقتصادي

یک تفاهم نامه سینمایی و بانکی


سازمان سینمایی و بانک ملی ایران در جهت گسترش و ارتقای همکاری فی مابین از طریق ارائه خدمات بانکی و تامین نیازهای تسهیلاتی طرح توسعه ای سینمایی کشور و تمرکز منابع و فعالیت های بانکی سازمان نزد بانک با رعایت ضوابط و مقررات نظام پولی و بانکی کشور و سیاست .

- سازمان سینمایی و بانک ملی ایران در جهت گسترش و ارتقای همکاری فی مابین از طریق ارائه خدمات بانکی و تامین نیازهای تسهیلاتی طرح توسعه ای سینمایی کشور و تمرکز منابع و فعالیت های بانکی سازمان نزد بانک با رعایت ضوابط و مقررات نظام پولی و بانکی کشور و سیاست های اعتباری بانک تفاهم نامه ای منعقد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، این تفاهم نامه مشتمل بر 5 ماده و 20 بند و 5 تبصره به امضاء حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی و محمدرضا حسین زاده رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملی رسیده است.

از جمله موارد این تفاهم نامه می توان به عاملیت بانک در اعطای تسهیلات تلفیقی از محل کمک های فنی و اعتباری در اختیار سازمان (به نسبت یک به دو، یک سازمان و دو بانک) به منظور توسعه و ایجاد اشتغال در بخش های مرتبط با هنر و صنعت سینما و اعطای تسهیلات به طرح های مرتبط با هنر و صنعت سینما و متقاضیان حائز شرایط (حقیقی و حقوقی) طبق ضوابط و مقررات بانک و براساس سیاست های اعتباری و دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تفاهم نامه سینمایی و بانکی

یک تفاهم نامه سینمایی و بانکی