مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-26حوادث

بزرگراهی در جنوب تهران میوه ای شد


رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات مهم ترین تصادفات رخ داده در پایتخت طی شبانه روز گذشته را تشریح کرد.

- سرهنگ احسان مومنی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: حوالی ساعت 7:30 صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران بود که ناگهان در محدوده بوستان گفت وگو واژگون شد.

در پی این حادثه عوامل راهور در محل حاضر شده و همزمان با مدیریت ترافیک در هماهنگی با عوامل اورژانس اقدام به امدادرسانی به راکب موتورسیکلت کردند.

وی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شده و به بیمارستان انتقال داده شد، ادامه داد: ماموران پلیس راهور پس از انجام بررسی های لازم علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی موتورسیکلت و برخورد با جدول کناری بزرگراه اعلام کردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از واژگونی وانت بار حامل میوه در بزرگراه شهید تندگویان خبر داد و گفت: این حادثه نیز حوالی ساعت 7:30 صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان لوپ خروجی به آزادگان شرق رخ داد و درپی آن وانت پیکانی که در حال حرکت در این مسیر بود ناگهان واژگون شده و بار آن که صدها کیلوگرم میوه بود در کف بزرگراه پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراهی در جنوب تهران میوه ای شد

بزرگراهی در جنوب تهران میوه ای شد