مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-26سياسي

یازدهمین سال فعالیت سروش مولانا با انتشار «نگاه آفتاب»


مدیرمسئول مجله «نگاه آفتاب» از انتشار اولین شماره این مجله خبر داد و گفت که این مجله دعوت تازه و دوباره «سروش مولانا»ست به زیستی اخلاقی و معنوی.

- مدیرمسئول مجله نگاه آفتاب از انتشار اولین شماره این مجله خبر داد و گفت که این مجله دعوت تازه و دوباره سروش مولانا ست به زیستی اخلاقی و معنوی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سروش مولانا، مریم موسوی اظهار کرد: مهرماه سال 1389 موسسه سروش مولانا با دعوت به خوب زیستن، اخلاقی زیستن و معنادارزیستن آغاز به کار کرد و اکنون در آستانه یازدهمین سال فعالیت خود با انتشار مجله نگاه آفتاب گامی دیگر در قالب رسانه ای مکتوب برمی دارد.

او افزود: موسسه سروش مولانا صاحب امتیاز این فصلنامه است، همچنین این مجله توسط شورای سردبیری اداره می شود و از نظرات اعضای شورای علمی مؤسسه و مشاوران مهمان در هر شماره بهره می گیرد.

موسوی به بخش های مختلف مجله اشاره کرد و گفت: نگاه آفتاب کوشیده است در 11 بخش دیدار ، حکمت ، همسایه ، سنجه ، هفت اقلیم ، نقد حال ، مقالات ، جستار ، قفسه ، چهره و روایت تمامی موضوعات مرتبط با این حوزه را به طیف وسیعی از مخاطبان در گروه های مختلف عرضه کند.

او ادامه داد: چکیده مطالب مجله نگاه آفتاب به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی در پایان مجله و ترجمه کامل کلیه مطالب در وب سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سال فعالیت سروش مولانا با انتشار «نگاه آفتاب»

یازدهمین سال فعالیت سروش مولانا با انتشار «نگاه آفتاب»