مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-26بين الملل

آیا اهانت به مسلمانان به بهانه آزادی اندیشه مباح است؟


در حالی در فرانسه برخی نشریه ها مانند شارلی ابدو به مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) توهین می کنند که هیچ کس جرأت ندارد درباره کشتار یهودیان یا تعداد کشته شدگان توسط هیتلر تردید کند یا کلمه ای بر زبان بیاورد.

- در حالی در فرانسه برخی نشریه ها مانند شارلی ابدو به مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) توهین می کنند که هیچ کس جرأت ندارد درباره کشتار یهودیان یا تعداد کشته شدگان توسط هیتلر تردید کند یا کلمه ای بر زبان بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غاده السمان نویسنده و ادیب مشهور عرب در روزنامه القدس العربی نوشت: بار دیگر توجه همه را به هفته نامه شارلی بدو فرانسوی به مناسبت آغاز محاکمه متهمان قتل 11 عضو تحریریه این هفته نامه به دست اسلامگراها جلب کردند؛ اسلامگراهایی که در پی توهین این نشریه به اسلام و انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) و تمرکز بر تمسخر مسلمانان به طور عام و پیامبرشان به طور خاص، احساسات شان جریحه دار شد.

برادران کواشی در سال 2015 در واکنش به توهین این نشریه فرانسوی به مسلمانان و پیامبر اسلام به ساختمان آن حمله کرده و 11 عضو تحریریه آن را کشتند.

در همان روز رسانه های فرانسوی شعار من شارلی هستم را سر دادند و تظاهرات میلیونی با شعار من شارلی هستم برای نشان دادن آزادی رسانه های فرانسوی برای آن که هر چه دل شان بخواهد بنویسند، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اهانت به مسلمانان به بهانه آزادی اندیشه مباح است؟

آیا اهانت به مسلمانان به بهانه آزادی اندیشه مباح است؟