مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-26اجتماعي

آخرین جزییات کارت بلیت متروی خبرنگاران


مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی آخرین وضعیت کارت بلیت متروی خبرنگاران را تشریح کرد.

- جی پلاس، عمار سعیدیان فر با اشاره به اینکه پس از اتمام ارایه طرح ترافیک خبرنگاران فرآیند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم گفت: تاکنون 2 هزار و 62 کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است .

وی با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است گفت : چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده بطورحتم نقص مدرک داشته است .

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته اند می بایست نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنها ارایه نخواهد شد .

سعیدیان فر در ادامه تصریح کرد : واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال 98 ) مبلغ تخصیص یافته برای سال 1399 در آن کارت شارژ می گردد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، به گفته وی، خبرنگاران توجه داشته باشند در صورت نداشتن کارت بلیت می بایست به نشانی اینترنتی http://eticket.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات کارت بلیت متروی خبرنگاران

آخرین جزییات کارت بلیت متروی خبرنگاران