مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-26اقتصادي

وقتی قاچاق هم دیگر نمی صرفد!


یک فعال تعاونی حوزه چرم با بیان اینکه تفاوت نرخ ارز در دو سال گذشته قاچاق را از صرفه خارج کرده است، گفت: اگر امکانات به شکل عادلانه میان تولیدکنندگان توزیع شود، - یک فعال تعاونی حوزه چرم با بیان اینکه تفاوت نرخ ارز در دو سال گذشته قاچاق را از صرفه خارج کرده است، گفت: اگر امکانات به شکل عادلانه میان تولیدکنندگان توزیع شود،هیچ تولیدکننده ای نگران واردات نخواهد بود و با تمام توان در بازار رقابت خواهد کرد.

علیرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی به ویژه در بخش چرم، اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که در مسیر تولید وجود دارد اما تولیدکنندگان ما در ارتقای کیفیت تولیدات چرم شاهکار کردند.

درحال حاضر کشورهایی نظیر ترکیه امکانات بسیار خوبی برای بخش تولید پیش بینی کرده اند و اگر ما نیز امکانات مورد نیاز را به شکل عادلانه بین تولیدکنندگان داخلی تقسیم کنیم، دیگر هیچ تولید کننده ای نگران واردات نبوده و با تمام توان در بازار رقابت می کند.

سود حاصل از قاچاق بیشتر از سود تولید! به گفته وی، اگر مشکلات نقدینگی، تامین اجتماعی، ارزش افزوده و تجهیز ماشین آلات برداشته شود، کیفیت تولید داخلی به مراتب بالاتر خواهد رفت و با چنین تولیداتی نیاز به واردات نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی قاچاق هم دیگر نمی صرفد!

وقتی قاچاق هم دیگر نمی صرفد!