مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-26پزشكي

توضیحات شهریاری درباره ماجرای تحویل 1500 واکسن آنفلوآنزا به مجلس


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره ماجرای تحویل 1500 دوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس و سپس بازگرداندن آن به وزرات بهداشت پرداخت.

- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره ماجرای تحویل 1500 دوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس و سپس بازگرداندن آن به وزرات بهداشت پرداخت.

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا، در توضیح موضوع تحویل 1500 واکسن آنفلوآنزا به داروخانه مجلس و بازگرداندن آن به وزارت بهداشت گفت: قرار بود 14 تا 16 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا به کشور وارد شود اما دولت به موقع ارز تخصیص نداد و واردات آن به تاخیر افتاد.

اگر دولت اوایل مردادماه برای تامین واکسن آنفلوآنزا ارز تخصیص می داد تا اوایل شهریورماه وارد می شد، بعد از آن هم یک سری مشکلاتی در واردات واکسن پیش آمد، آن هم از طریق کشوری که قرار بود واکسن را به ما بدهد.

وی ادامه داد: در نهایت مقداری واکسن وارد کشور شد و اداره کل سلامت مجلس شورای اسلامی به روال سال های گذشته 1500 دوز تحویل گرفت.

این میزان واکسن تنها مختص نمایندگان نیست، مجلس چند هزار کارمند اعم از کادر داخل مجلس، کارشناسان مرکز پژوهش ها و حتی بازنشستگانی با بالای 65 سال و نمایندگان ادوار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهریاری درباره ماجرای تحویل 1500 واکسن آنفلوآنزا به مجلس

توضیحات شهریاری درباره ماجرای تحویل 1500 واکسن آنفلوآنزا به مجلس