مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-26اقتصادي

60 درصد گشنیز کشور در نهاوند تولید می شود/خام فروشی ادامه دارد


فرماندار نهاوند با بیان اینکه 60 درصد گیاه گشنیز کشور در نهاوند تولید می شود، گفت: با این وجود در حوزه منع خام فروشی گیاه گشنیز در نهاوند اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری پیش از ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: نهاوند دارای ظرفیت های بسیاری است اما بیشتر ظرفیت ها راکد مانده و باید تلاش کرد این ظرفیت ها به حالت فعال بازگردانده شوند.

وی با بیان اینکه 90 درصد تولید گشنیز استان همدان و بیش از 60 درصد تولید کشور از نهاوند تأمین می شود اما در این حوزه فعالیتی برای منع خام فروشی و ایجاد اشتغال انجام نشده است، گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را روستاها تشکیل داده، اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویه کار را به سمت صنعتی شدن برده است که این امر مردم و به خصوص مشاغلی که در حوزه سنتی به وجود آمده را متضرر کرد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه از حوزه کار مطالبه داریم تا نسبت به ارائه تسهیلات مشاغل خانگی نظارت کرد و به دامپروری ها و تعاونی های فعال توجه ویژه شود، گفت: برخی تعاونی ها نیازمند کمک جدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد گشنیز کشور در نهاوند تولید می شود/خام فروشی ادامه دارد

60 درصد گشنیز کشور در نهاوند تولید می شود/خام فروشی ادامه دارد