مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-26سياسي

دستگیری از محرومان بهترین فرصت ادای دین عاشقان اربعین حسینی


سلب توفیق حضور در راهپیمایی و اجتماع میلیونی کنگره اربعین حسینی فرصتی برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) فراهم کرده تا نیات خیران و واقفان به سمت دستگیری از محرومان هدایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ثواب زیارت اربعین امام حسین علیه السلام در تعابیر دینی بسیار زیاد است و بعضاً برای آن رحمت و مغفرت، بهشت، شهادت، نماز، روزه و حج مقبول، جهاد، ازدیاد روزی و عمر، اجابت دعا، شفا و چندین فضیله دیگر ذکر کرده اند.

اربعین فرصتی برای تداوم عشق بازی بصیرتی با حسین (ع) زیارت امام حسین علیه اسلام از زمانی که جابر ابن عبدالله انصاری و عطیه در چهلمین روز شهادت امام بر ملجأ شریف، شرف یاب شدند رواج یافت و این فرهنگ زیارت در اربعین حسینی که مختص امام حسین علیه السلام نیز هست بنا شد و همچنان نیز ادامه دارد.

اربعین امام حسین علیه السلام به فرموده امام خامنه ای، ولی امر مسلمین همچون مغناطیس، آغاز جاذبه حسینی شد و مصداق آن حضور میلیون ها نفر از سراسر جهان در کربلا در ایام اربعین بود و جهان هرساله بزرگ ترین کنگره زمان را به خود می دید.

با شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی که یکی از آن ها پرهیز از حضور در اماکن پرتردد و پرازدحام هست، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی لغو شده و اما زیارت و جلوه های اربعین حسینی که ارائه خدمت به زوار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری از محرومان بهترین فرصت ادای دین عاشقان اربعین حسینی

دستگیری از محرومان بهترین فرصت ادای دین عاشقان اربعین حسینی