مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-26فرهنگي

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زنجان معرفی شدند+ اسامی


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: برندگان نخستین جشنواره عکس زنجان معرفی شدند.

- غلامرضا نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نخستین جشنواره عکس شهر با همکاری خانه هنرمندان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع مناظر شهری، هویت شهری، فرهنگ شهروندی و زندگی با کرونا و بخش ویژه فعالیت های شهرداری زنجان برگزار شد، گفت: این مسابقه در دو بخش حرفه ای و موبایلی برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار نیز تا 26 مردادماه بود.

وی با اشاره به اینکه طی داوری انجام شده برندگان این مسابقه مشخص شدند، افزود: در بخش حرفه ای سینا خرم دل، مهدی حسنی و محمدطاها قاسمی برنده شدند.

نظری ادامه داد: در بخش موبایلی نیز رومینا فرج زاده، امیرحسین بیگ محمدی و رسول احدی به عنوان نفرات برتر و در بخش ویژه نیز محمد نظری، مهدی مرادی و سکینه محمدی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان ادامه داد: این جشنواره با همکاری شهرداری زنجان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، شورای اسلامی شهر زنجان، خانه هنرمندان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زنجان معرفی شدند+ اسامی

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس زنجان معرفی شدند+ اسامی