مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-26اقتصادي

1100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار گرفت


مدیرکل دفتر امور تعاونی های عشایری سازمان عشایر کشور گفت: در چند سال اخیر یک هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار گرفت و همین امر سبب شد تولید 45 هزار تنی گوشت قرمز را در سال های اخیر شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،با حکم قندالی معاون وزیر و رییس سازمان امور عشایر کشور حجت الله شعبانی به عنوان سرپرست اداره امور عشایر مازندران منصوب شد.

عزت الله حسینی مدیرکل دفتر امور تعاونی های عشایری سازمان امور عشایر کشور صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه 244 تشکل عشایری در کشور داریم که 95 درصد عشایر در قالب این تشکل ها ساماندهی شدند، گفت: جامعه عشایری نیاز به گنجاندن در جریان توسعه دارد و به همین منظور در سازمان امور عشایر به دنبال رویکردهایی نوین در این بخش هستیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش تولید در قالب ارتقاء بهره وری یکی از رویکردهای مهم در سازمان امور عشایر است، ادامه داد: در سال های اخیر مصرف علوفه دام به صورت خام بود که برنامه سازمان امور عشایر این است بهره وری تولید را در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز افزایش دهد.

حسینی با بیان اینکه در چند سال اخیر یک هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار گرفت و همین امر سبب شد تولید 45 هزار تنی گوشت قرمز را در سال های اخیر شاهد باشیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار گرفت

1100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار گرفت