مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-26اجتماعي

آغاز ثبت نام اینترنتی کارگاه های مجازی کانون های پرورش فکری کودکان در پاییز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ثبت نام کارگاه های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری در رشته های مختلف از اول مهر در مرکز مجازی کانون به نشانی kpf.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ثبت نام کارگاه های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون پرورش فکری در رشته های مختلف از اول مهر در مرکز مجازی کانون به نشانی kpf.

ir آغاز شده و تا 18 مهر 1399 ادامه خواهد داشت.

زعفر احدزاده پنجم مهرماه در جلسه هماهنگی کارگاه های دوره پاییز اظهار کرد: زمان شروع کارگاه های برخط (آنلاین) کانون از روز 19 مهر خواهد بود و علاقه مندان در دو گروه سنی کودک یعنی 7 تا 12 سال و نوجوان یعنی 12 تا 17سال می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه ها زیر نظر انجمن های تخصصی و دپارتمان مهارت های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است، ادامه داد: این کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی وغیرهدر دو سطح ملی و استانی برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن های کانون می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اینترنتی کارگاه های مجازی کانون های پرورش فکری کودکان در پاییز

آغاز ثبت نام اینترنتی کارگاه های مجازی کانون های پرورش فکری کودکان در پاییز