مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-26فناوري

کلاس درس مجازی و ارتباط کارکنان یک شرکت در Microsoft Teams


در دوران شیوع ویروس کرونا که کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می شوند یا کارکنان شرکت ها به صورت دورکاری وظایف خود را به انجام می رسانند، نیاز به بستری برای گرد هم آمدن افراد وجود دارد که بهترین آنها، - سرویس Teams شرکت Microsoft می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سرفیس ایران، ارتباط مجازی هم کلاسیان با یکدیگر و یا با مدرس خود، به هیچ وجه فقط محدود به یک ارتباط صوتی ویا تصویری ساده نیست؛ که اگر اینطور بود خب یک نرم افزار ساده تماس تصویری همانند Skype کافی بود.

اما زمان بندی کلاس ها، بارگذاری فایل های آموزشی در یک مکان برای همگی، درخواست تکالیف و تمرینات و تعیین محدودیت زمانی برای تحویل آنها، بازکردن و نمایش یک فایل آفیس به صورت همزمان در حین برگزاری کلاس برای تمامی افراد و.

ملزومات یک کلاس درس واقعی و کاربردی هستند که هیچ یک از آنها در یک نرم افزار که صرفا برای تماس تصویری پیش بینی شده، وجود ندارند.

به غیر از بحث کلاس های درس و آموزش مجازی، دورکاری و همکاری در یک شرکت نیز مجددا در یک نرم افزار که صرفا برای تماس تصویری پیش بینی شده، امکان پذیر نیست.

برای دیدن مطلب اصلی به سرفیس ایران در این لینک مراجعه نمایید.

پیوستن بیش از 10000 نفر در هر جلسه درحالی که نرم افزارهای تماس تصویری رایج اکثرا برای ارتباط بین دو نفر و نهایتا 5 تا 10 نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس مجازی و ارتباط کارکنان یک شرکت در Microsoft Teams

کلاس درس مجازی و ارتباط کارکنان یک شرکت در Microsoft Teams