مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-26اقتصادي

توزیع خارج از شبکه سیلندر گاز مایع درآذربایجان غربی غیرقانونی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: گاز مایع باید در مناطقی که فاقد لوله کشی گاز هستن، از طریق کارت الکترونیکی که از سوی شرکت نفت و پخش فرآورده های نفتی تعیین شده پخش شود و توزیع خارج از شبکه غیرقانونی است.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به علل کمبود گاز مایع در استان، اظهار داشت: یکی از دلایل کمبود گاز مایع در آذربایجان غربی تعمیر و نگهداری پالایشگاه اراک به عنوان یکی از عمده تأمین کننده های گاز مایع استان است.

وی با بیان اینکه در این فصل عرق گیری سنتی و تهیه رب خانگی با استفاده از گاز مایع در خانه باغ ها افزایش یافته است، افزود: توزیع سیلندر گاز مایع برای خودروهای گاز سوز LPG در سطح شهر به غیر از تاکسی های شهری که پمپ سوختگیری خاصی دارند ممنوع است و در صورت مشاهده، با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یادآور شد: در حال حاضر قیمت مصوب گاز مایع برای هر سیلندر 11 کیلویی 9 هزار و 700 تومان است که فروش بالاتر از قیمت مصوب تخلف بوده و مردم می توانند گرانفروشی، احتکار، عدم توزیع و توزیع خارج از شبکه را از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان گزارش دهند تا در کمترین فرصت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع خارج از شبکه سیلندر گاز مایع درآذربایجان غربی غیرقانونی است

توزیع خارج از شبکه سیلندر گاز مایع درآذربایجان غربی غیرقانونی است