مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-26پزشكي

چگونگی دریافت خدمات بیمه ای در مراکز جامع سلامت


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، ارایه خدمات و نوع مراقبت های سلامت به جامعه تحت پوشش در این سازمان را تشریح کرد.

- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، ارایه خدمات و نوع مراقبت های سلامت به جامعه تحت پوشش در این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هاشمی گفت: به خدماتی که در مرکز خدمات جامع سلامت به مردم ارائه می شود خدمات سطح یک گفته می شود؛ در این مراکز برای تمامی افراد تحت پوشش پرونده سلامت تشکیل شده، ویزیت و خدمات پزشک خانواده، خدمات دارویی، خدمات مامایی، تزریقات و پانسمان، بعضی از خدمات آزمایشگاهی و آزمایشات غربالگری، تصویربرداری های ساده و خدمات دهان و دندان ارائه می شود.

وی افزود: ممکن است بعضی از این خدمات از قبیل آزمایش و تصویربرداری در مراکز دیگری غیر از این مراکز ارائه شوند که در این صورت لازم است آدرس و راهنمای لازم توسط پرسنل مرکز ارائه شود.

هاشمی با اشاره به اینکه خدمات و مراقبت های سلامت در سه سطح در اختیار افراد و جامعه تحت پوشش گذاشته می شود، افزود: خدمات سطح اول در مرکز خدمات جامع سلامت انجام می پذیرد، لذا نخستین تماس فرد با نظام سلامت از طریق پزشک خانواده رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی دریافت خدمات بیمه ای در مراکز جامع سلامت

چگونگی دریافت خدمات بیمه ای در مراکز جامع سلامت