مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-26اقتصادي

تاثیر مثبت نمایشگاه جدید اصفهان بر بهبود معیشت مردم


کارشناسان اقتصادی معتقدند صنعت نمایشگاهی مولد ارزش افزوده است و اگرچه ایران با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی دارد، اما آمارهای رسمی حکایت از مسیر رو به رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور دارد و به طور قطع با همگرایی در حوزه صنعت نمایشگاهی .

- ایسنا/اصفهان کارشناسان اقتصادی معتقدند صنعت نمایشگاهی مولد ارزش افزوده است و اگرچه ایران با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی دارد، اما آمارهای رسمی حکایت از مسیر رو به رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور دارد و به طور قطع با همگرایی در حوزه صنعت نمایشگاهی می توان به رونق تولید و اقتصاد شهر کمک کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان معتقد است نمایشگاه اصفهان طی سال های گذشته تاکنون با برپایی نمایشگاه های مختلف نقش عمده ای در درخشش اصفهان داشته است و مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگانی که در نمایشگاه های مختلف حضور یافته اند، به نوعی از ظرفیت های اصفهان بهره گرفته اند.

علیرضا نصراصفهانی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه در هر شهر، رخدادی است که می تواند توانایی های آن شهر را پررنگ تر کند و در حقیقت توانمندی های یک شهر از بستر برپایی نمایشگاه ها نمایان تر می شود، تصریح کرد: به طور قطع برپایی نمایشگاه ها موجب رونق تولید و اشتغال می شود و فضایی برای ارتباط دو سویه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مثبت نمایشگاه جدید اصفهان بر بهبود معیشت مردم

تاثیر مثبت نمایشگاه جدید اصفهان بر بهبود معیشت مردم