مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-26اقتصادي

فرق آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده چیست؟


«آب معدنی بسته بندی شده» و «آب آشامیدنی بسته بندی شده» تفاوت هایی دارد که بهتر است عموم مردم هنگام مصرف آن را بدانند.

- مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: آب معدنی بسته بندی شده و آب آشامیدنی بسته بندی شده تفاوت هایی دارد که بهتر است عموم مردم هنگام مصرف آن را بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، داوود کارگرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آب همواره به عنوان عنصر حیاتی در زندگی افراد بوده ولی لازم است نکاتی در رابطه با استاندارد آب های آشامیدنی و معدنی سالم و مجاز ذکر شود تا افراد جامعه در انتخاب و مصرف این مایع حیاتی حساسیت بیشتری داشته باشند، زیرا ممکن است حتی برخی از آب های معدنی سالم نبوده و حاوی سموم و میکروب های مضر برای سلامت انسان باشد.

وی افزود: آب آشامیدنی بسته بندی شده، آبی است که طبق استاندارد ملی ایران به شماره 6694 به طور طبیعی دارای املاح بوده و یا به آن اضافه می شود.

همچنین به طور طبیعی محتوی گاز کربنیک است و یا به آن اضافه می شود که از منابع مختلف نظیر آب های زیرزمینی، آب چشمه و شبکه های آبرسانی عمومی با اعمال روش های تصفیه مناسب نظیر استفاده از ازن و تصفیه با عبور آب از مقابل اشعه ماوراءبنفش تحت شرایط خاص و با تایید وزارت نیرو و سازمان های آب منطقه ای کشور در ظروف پاکیزه و نفوذناپذیر و مناسب بسته بندی می شود و افزودن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرق آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده چیست؟

فرق آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده چیست؟