مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-26فناوري

ذخیره اطلاعات املاک شهروندان در «تهران من»


«املاک من» تازه ترین خدمتی است که در سامانه «تهران من» به شهروندان ارائه می شود و به وسیله این خدمت، کاربران قادر خواهند بود املاک خود را به همراه اطلاعات کامل در این سامانه انتخاب کرده و از امکانات متعددی در این حوزه بهره مند شوند.

- املاک من تازه ترین خدمتی است که در سامانه تهران من به شهروندان ارائه می شود و به وسیله این خدمت، کاربران قادر خواهند بود املاک خود را به همراه اطلاعات کامل در این سامانه انتخاب کرده و از امکانات متعددی در این حوزه بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف توسعه سرویس های الکترونیک شهروندی، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آنها در حساب شهروندیشان در سامانه تهران من فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.

شهروندان با ورود به سامانه تهران من می توانند در قسمت خدمات ملک و شهرسازی املاک مورد نظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی و یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند.

کاربران با استفاده از داده هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره اطلاعات املاک شهروندان در «تهران من»

ذخیره اطلاعات املاک شهروندان در «تهران من»