مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-26سياسي

بنیاد مستضعفان تحریم صنعت فولاد را شکست


بنیاد مستضعفان تحریم صنعت فولاد را شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید پرویز فتاح پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور انجام شد، بیان داشت: افتتاح فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش، در سالروز پیروزی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان انجام شد و امروز با افتتاح این فاز، تحریم صنعت فولاد نیز به دست جوانان متخصص ایرانی شکست.

وی با اشاره به احداث این کارخانه در شرایط تحریم گفت: ما در این پروژه شاهد بودیم که جوانان متخصص کشورمان جهادی عمل کردند و به لطف خداوند، اقدام بزرگی صورت گرفت.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: این مایه افتخار ما است که اعلام کنیم، 87 درصد کسانی که در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مشغول کارند، از نیروهای بومی این استان هستند و ما از نخبگان این استان برای احداث کارخانه و تولید در کشور بهره مند شده ایم.

فتاح با اشاره به نقش سهامداران شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در توسعه این شرکت گفت: فولاد کاوه جنوب کیش از شرکت های خوشنام بورسی است و یکی از شرکت هایی که در نوسانات اخیر، پایدار بود، همین شرکت است؛ لذا ما خوشحالیم که مردم و سهامداران در توسعه این شرکت و این اقدام بزرگ، سهمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان تحریم صنعت فولاد را شکست

بنیاد مستضعفان تحریم صنعت فولاد را شکست