مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-26فناوري

مجازی زدگی مادران در عصر کرونا


فضای مجازی که با گوشی هوشمند تلفن همراه به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزار طی یک دهه گذشته به زندگی اجتماعی رخنه کرده ، در کنار تمام مزیت ها و فواید ، - آسیب های اجتماعی مختلفی را هم به ارمغان آورده که یکی از خزنده ترین و زیرپوستی ترین آن جذب مادران و حتی مادربزرگ ها به خود و دور کردن روزافزوشان از خانه داری و بچه داری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: روزگاری نه چندان دور گوشی های هوشمند با صاحبان جوان و نوجوانش شناخته می شد.

بزرگ تر ها به ویژه مادران و مادربزرگ ها و حتی برخی از پدران و پدربزرگ ها از همان گوشی های غیرهوشمند و قدیمی آن هم عمدتا برای در دسترس بودن یا در دسترس داشتن فرزندان و نوه ها استفاده می کردند ، گوشی هایی که بسیاری از این بزرگان پس از خرید گوشی هوشمند برای فرزندانشان صاحبش می شدند.

این روزها اما دیگر کمتر کسی اعم از پیر و جوان پیدا می شود که گوشی هوشمند نداشته باشد و همین ابزار نیز پای همه را به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باز کرده است.

مادرها و مادربزرگها که زمانی حتی حوصله وقت گذاشتن برای دیدن هنرمندی های فرزندان و نوه هایشان را در فضای مجازی آن هم با گوشی فرزندانشان نداشتند ، حالا خود صاحب گوشی هوشمند و پای ثابت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازی زدگی مادران در عصر کرونا

مجازی زدگی مادران در عصر کرونا