مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-26اقتصادي

مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز شرق دامغان پایان یافت


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به اتمام مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز شرق دامغان، گفت: این پروژه بااعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی صبح شنبه در دیدار با فرماندار دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز شرق دامغان پایان یافت، ابراز داشت: این پروژه در 40 هزار هکتار و بااعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال اجرایی می شود.

وی ضمن بیان اینکه همچنین مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز کلاریز به دیباج در سطح 15 هزار هکتار در دست اجرا قرار دارد، افزود: برای اجرای این طرح نیز مبلغ دو هزار میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بابیان اینکه سطح حوزه های آبخیز دامغان به جز مناطق کویری 744 هزار و 765 هکتار است، ابراز داشت: از این میزان 622 هزار و 744 هکتار حوزه آبخیز فاقد سد و 121 هزار و 991 هکتار حوزه آبخیز سدها تشکیل می دهد.

مرادی حقیقی بابیان اینکه طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در دامغان نیز پیگیری می شود، در ادامه تصریح کرد: پنج حوزه سد در شهرستان، سد دامغان، حوزه شرق، حوزه غرب، حوزه کوه زر و حوزه رشم - معلمان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز شرق دامغان پایان یافت

مطالعات تفضیلی اجرایی حوزه آبخیز شرق دامغان پایان یافت