مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-26فرهنگي

وقتی مدیر تماشاخانه طلب گروه را نمی دهد/ خسارت جبران پذیر نیست!


عباس عبدالله زاده کارگردان تئاتر با اشاره به شرایط نابسامان هنرمندان تئاتر در وضعیت پیش آمده از شانه خالی کردن مدیر تماشاخانه «نوفل لوشاتو» در پرداخت نکردن بدهی اش گلایه کرد.

- عباس عبدالله زاده کارگردان تئاتر با اشاره به شرایط نابسامان هنرمندان تئاتر در وضعیت پیش آمده از شانه خالی کردن مدیر تماشاخانه نوفل لوشاتو در پرداخت نکردن بدهی اش گلایه کرد.

عباس عبدالله زاده نویسنده و کارگردان تئاتر درباره وضعیت این روزهای تئاتر به از بین رفت.

حتی به نظر می رسد مدیران تئاتری هم انگیزه شان را برای فعالیت از دست داده اند و هنرمندانی که در طول سال های گذشته در تئاتر فعال بودند و به خاطر عشقشان به این هنر بی محابا کار می کردند این روزها در حال بازنگری در مورد آینده شغلی شان هستند و به این فکر می کنند که چگونه می توان در یک سالن خالی از تماشاگر نمایشی را به صحنه برد.

وی ادامه داد: البته وضعیت نامناسب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی کشور هم باعث شده مردم کمتر به تئاتر فکر کنند چون آنقدر درگیری ذهنی دارند و در روزمرگی هایشان گم شده اند که دیگر برایشان دغدغه تئاتر دیدن باقی نمانده است.

وضعیت پیش آمده در کل دنیا به همین شکل است و در کشورهای دیگر هم روش مناسبی برای روبرو شدن با بحرانی که این بیماری برای مشاغلی چون تئاتر به وجود آورده، پیدا نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مدیر تماشاخانه طلب گروه را نمی دهد/ خسارت جبران پذیر نیست!

وقتی مدیر تماشاخانه طلب گروه را نمی دهد/ خسارت جبران پذیر نیست!