مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-26اجتماعي

مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در5 طبقه ساخته شد+عکس


رییس ستاد بازسازی عتبات از تکمیل عملیات احداث مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: این مهمانسرا در5 طبقه ساخته شده که در آن علاوه بر آشپزخانه و سالن غذاخوری با ظرفیت هزار نفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، طرح توسعه حرم حضرت زینب (س) در سال های اخیر به همت ستاد بازسازی عتبات طراح شد و روند اجرایی آن کلید خورد.

در این طرح ضلع شمالی حرم حضرت زینب (س) و همچنین دو نیم ضلع شرقی و غربی حرم گوبرداری شد و قرار شد فضای حرم عمه سادات دو برابر شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه، ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) بود که این مهمانسرا نیز در 5 طبقه همراه با همکف و زیرزمین طراحی شد.

محمد جلال مآب، رییس ستاد بازسازی عتبات در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس از تکمیل روند احداث مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در سوریه خبر داد و گفت: این مهمانسرا در 5 طبقه طراحی شده بود که اکنون روند احداث آن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در جوار حرم قرار دارد، افزود: این ساختمان 5 طبقه دارد که یک طبقه مخصوص سالن غذاخوری با ظرفیت بالغ بر یک هزار نفر به صورت همزمان، یک طبقه نیز آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی با ظرفیت یک هزار نفر(زیرزمین)، یک طبقه برای بخش اداری و همچنین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در5 طبقه ساخته شد+عکس

مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در5 طبقه ساخته شد+عکس