مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-26سياسي

بررسی «چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی» در تفلیس


نشست بررسی «چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی» از سوی مدافع عمومی و شورای ادیان مدافع عمومی گرجستان برگزار و توصیه های جدید قانونگذاری در سال 2020 ارایه شد.

- بررسی چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی در تفلیس نشست بررسی چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی از سوی مدافع عمومی و شورای ادیان مدافع عمومی گرجستان برگزار و توصیه های جدید قانونگذاری در سال 2020 ارایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست بررسی چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی با حضور نمایندگان اقلیت های دینی از جمله مسلمانان از سوی مدافع عمومی گرجستان و شورای ادیان مدافع عمومی گرجستان برگزار شد و برگزارکنندگان توصیه هایی را که در سال 2020 در مورد چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های مذهبی تنظیم شده بود، ارائه دادند.

این نشست توسط رییس مرکز تحمل، بکا میندیاشویلی اداره می شد.

این توصیه ها به سازمان های دولتی و رسانه ها پرداخت و مواردی چون تنظیم قانونگذاری آزادی دین، ابتکار مربوط به قانون دین، قانون تبعیض آمیز، بودجه سازمان های مذهبی، جرم با انگیزه عدم تحمل، جبران خسارت، مأموریت آژانس دولتی امور دینی، مسائل مربوط به دارایی، عبور از مرز و آموزش و پرورش و رسانه ها را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی» در تفلیس

بررسی «چالش های مربوط به آزادی دین و اقلیت های دینی» در تفلیس