مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-26سياسي

حذف کاغذ از سایت های اداری شهرداری شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره بر حذف کاغذ از سایت های اداری، شهرداری را موظف دانست اقدامات لازم جهت دستیابی به شهرداری الکترونیک و سیستم peaper less را استخراج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با اشاره به چهل و سومین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورا با تاکید بر وجود بیش از هزار فرم کاغذی در شهرداری، گفت: مقرر شده است معاونت مالی و اقتصادی، اداره کل امور اداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کارگروه مشترکی را تشکیل داده و اقدامات لازم، موارد اصلاحی و موانع موجود در جهت دستیابی به شهرداری الکترونیک و سیستم peaper less را استخراج کنند.

وی بیان کرد: بر این اساس و با ارائه زمان بندی اجرایی طرح و تصویب در کمیسیون و همچنین طرح در صحن شورا بازه زمانی 45 روزه در نظر گرفته شده است.

دودمان انجام نیازسنجی و ارائه راهکارهای لازم تمام زیر مجموعه های شهرداری را ضروری عنوان کرد و افزود: این کارگروه با حضور نماینده ای از کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد و گزارش فعالیت ها به صورت هفتگی به اطلاع کمیسیون خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذ از سایت های اداری شهرداری شیراز

حذف کاغذ از سایت های اداری شهرداری شیراز