مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-26سياسي

آغاز همکاری علمی و آموزشی دو دانشگاه امیرکبیر و الخلیج عمان


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برنامه همکاری دو دانشگاه الخلیج عمان و امیرکبیر در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری خبر داد.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برنامه همکاری دو دانشگاه الخلیج عمان و امیرکبیر در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در نشست با معاون دانشگاه الخلیج عمان گفت: دو کشور ایران و عمان از نظر سیاسی و فرهنگی همواره ارتباط خوبی داشته اند بنابراین برنامه ریزی شده تا ارتباط علمی و آموزشی میان دانشگاه های این دو کشور ایجاد شود.

وی افزود: درحال حاضر تنها فعالیت دانشگاه ها در حوزه آموزش نیست بلکه موضوع مراکز رشد و تحقیقات نیز در فعالیت های دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این دانشگاه برنامه دارد در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش و فناوری با دانشگاه الخلیج عمان همکاری کند.

دامنه همکاری این دو دانشگاه زیاد است که امیداوریم در طی این همکاری تمامی حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

دکتر معتمدی عنوان کرد: قرار گرفتن در دانشگاه های نسل سوم از ارکان اصلی برنامه راهبردی دانشگاه است بنابراین برای تحقق این موضوع قدم های اجرایی خوبی برداشته است که قادر هستیم این تجربیات را به دانشگاه الخلیج عمان منتقل کنیم و از تجربیات این دانشگاه در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری علمی و آموزشی دو دانشگاه امیرکبیر و الخلیج عمان

آغاز همکاری علمی و آموزشی دو دانشگاه امیرکبیر و الخلیج عمان