مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26فناوري

افزایش دقت و اطمینان در قرائت کنتورها با استفاده از نرم افزارهای اندروید


مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عدم مهندسی کارکردکنتور توسط قاریان یکی از مهم ترین ویژگی این نرم افزار است زیرا کنتورهای دیجیتال را با پراپ و کنتورهای مکانیکی با پردازش تصویر قرائت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی شفیعی زاده با اشاره به اینکه از نرم افزار اندروید در حوزه قرائت با هدف انضباط، شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری در قرائت کنتورهای دیجیتالی و مکانیکی استفاده می شود، اظهارکرد: از مزایای استفاده این نرم افزار می توان به سرعت، دقت و کیفیت امر قرائت اشاره کرد.

وی به سایر مزایای این نرم افزار اشاره و بیان کرد: کاهش ترددهای مامورین قرائت برای دریافت و ارسال فایل های قرائت، تهیه تصویر از لوازم اندازه گیری و ارسال آن به واحدهای مرتبط، برداشت ولتاژ مشترکین همراه قرائت و پاسخگویی به موقع، مناسب و مستند به مشترکین بخشی از این مزایا است.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به مهم ترین ویژگی این نرم افزار، گفت: عدم مهندسی کارکرد کنتور توسط قاریان یکی از مهم ترین ویژگی این نرم افزار است، زیرا کنتورهای دیجیتال را با پراپ و کنتورهای مکانیکی با پردازش تصویر قرائت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دقت و اطمینان در قرائت کنتورها با استفاده از نرم افزارهای اندروید

افزایش دقت و اطمینان در قرائت کنتورها با استفاده از نرم افزارهای اندروید