مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-26سياسي

دیدار لاوروف با مخالفان دولت سوریه


وزیر خارجه روسیه با نمایندگان مخالفان دولت سوریه آخرین تحولات و تلاش ها برای احیای حل و فصل سیاسی در این کشور را مورد بررسی قرار داد.

- وزیر خارجه روسیه با نمایندگان مخالفان دولت سوریه آخرین تحولات و تلاش ها برای احیای حل و فصل سیاسی در این کشور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با هیئتی از جبهه صلح و آزادی به ریاست احمد الجربا رییس جریان الغد دیدار و دو طرف تحولات وضعیت سوریه را بررسی کردند.

در این دیدار روسیه بر پایبندی خود به حمایت از حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن تاکید و ابراز امیدواری کرد، جبهه جدید که نماینده ائتلاف سازمان های عربی، کردی، آشوری و شورای عربی در الجزیره و فرات است، نقش بسزایی در حل و فصل سیاسی بحران سوریه مطابق با قطعنامه 2254 شورای امنیت ایفا کند.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، الجربا و دیگر رهبران جبهه مذکور رایزنی های مفصلی در مسکو با میخاییل بوگدانوف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه داشتند.

اخیرا تعدادی از گروههای سیاسی راستگرای کُرد، ائتلاف جبهه صلح و آزادی در کردستان سوریه را اعلام کردند.

اعضای این ائتلاف شورای ملی کرد سوریه ، جریان الغد ، شورای عربی در الجزیره و فرات و سازمان دموکراتیک آشوری هستند که همگی جزء جریان راستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار لاوروف با مخالفان دولت سوریه

دیدار لاوروف با مخالفان دولت سوریه