مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-26فرهنگي

با این تنها قهرمان نامهربانی شد


اگر بخواهیم برای سینمای دفاع مقدس در ژانر اکشن، تنها یک شمایل قهرمان نام ببریم بی تردید آن یک نفر «جمشید هاشم پور» است؛ بازیگری که نزدیک به 2 دهه قهرمان اول سینمای اکشن بویژه دفاع مقدس بود.

- اگر بخواهیم برای سینمای دفاع مقدس در ژانر اکشن، تنها یک شمایل قهرمان نام ببریم بی تردید آن یک نفر جمشید هاشم پور است؛ بازیگری که نزدیک به 2 دهه قهرمان اول سینمای اکشن بویژه دفاع مقدس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز نوشت: اگر بخواهیم برای سینمای دفاع مقدس در ژانر اکشن، تنها یک شمایل قهرمان نام ببریم بی تردید آن یک نفر جمشید هاشم پور است؛ بازیگری که نزدیک به 2 دهه قهرمان اول سینمای اکشن بویژه دفاع مقدس بود.

عقاب ها، پایگاه جهنمی، بازداشتگاه، ضربه طوفان، رنجر، پرواز از اردوگاه، باشگاه سری، هیوا، نفوذی، قارچ سمی و مزرعه پدری از جمله فیلم های دفاع مقدسی جمشید هاشم پور هستند که او در عمده آنها ایفاگر نقش های متناسب با سینمای اکشن بود.

هاشم پور در عین حال یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران است که از سال 47 تا امروز، طی 52 سال در بیش از 110 فیلم سینمایی بازی کرده است؛ فیلم هایی که عمدتا قهرمان محور بوده اند.

اما با این قهرمان نامهربانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این تنها قهرمان نامهربانی شد

با این تنها قهرمان نامهربانی شد