مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-26اجتماعي

آغاز نهضت پیاده رو سازی در سی سخت/تزلزل در تفکر قرارگاهی معنا ندارد+فیلم


شهردار سی سخت می گوید؛ با توکل بر خدا و با دست خالی و تنها به واسطه تدبیر از جمله تهاتر نهضت پیاده رو سازی در دستور کار قرار گرفته و البته مردم همراهی لازم را برای اجرای این طرح با شهرداری داشته ا ند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت از مرکز شهرستان دنا و یا همان شهر سی سخت به عنوان شهر پایلوت گردشگری جنوب غربی کشور یاد می شود و این شهر تنها نقطه دسترسی به آب و هوای مطبوع در بین استان هایی مانند خوزستان و بوشهر و فارس است که ارزان تر و راحت تر از هر شهر خوش آب و هوای دیگر در دسترس این مناطق قرار دارد.

هر چند شهر سی سخت از همه لحاظ و به دلیل موهبت های خدادادی محل مناسبی برای حضور مسافر و گردشگر در همه فصول سال است و خداوند از زیبایی و خوش آب و هوایی برای این شهر چیزی کم نگذاشته اما از گذشته توسط مسوولان اقدامی جهت رفع کمبودها و ایجاد فضای مناسب جهت آسایش مردم خود این شهر و خیل عظیم گردشگر و مسافر و توریست اقدام چندانی نشده بود.

تنها چیزی که از سی سخت همواره به گوش می رسید دعواهای سیاسی و فردی میان متولیان امور شهری یعنی شهرداری و شورای اسلامی شهر بود و بیش از همه نقاط استان حاشیه ها از این شهر به گوش می رسید در حالی که خود مردم سی سخت بی حاشیه ترین مردمان استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می روند که آوازه فرهنگ آن ها از مرزهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت پیاده رو سازی در سی سخت/تزلزل در تفکر قرارگاهی معنا ندارد+فیلم

آغاز نهضت پیاده رو سازی در سی سخت/تزلزل در تفکر قرارگاهی معنا ندارد+فیلم