مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-25بين الملل

سازمان ملل یک نشست بین المللی درباره فلسطین برگزار کند


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا در قبال مسأله فلسطین اعلام کرد که ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی امروز خود در هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان ملل که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی مشروعیت بین المللی را با طرح معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری عوض کردند.

وی در ادامه گفت: از سازمان ملل می خواهیم شرایط را برای برگزاری یک نشست بین المللی با تمام اختیارات لازم با هدف آغاز روند صلح بر اساس قوانین بین المللی و پایان دادن به اشغالگری اسراییل مهیا کند.

عباس اضافه کرد: تا چه زمانی مسأله فلسطین بدون راه کار عادلانه باقی می ماند؟ تا چه زمانی ملت فلسطین تحت اشغالگری اسراییل باقی می ماند و سرنوشت میلیون ها آواره فلسطینی چه خواهد شد؟ وی بیان کرد: ملت فلسطین در سرزمین مادری خود حضور دارد و خواهد داشت و به مقاومت خود در برابر اشغالگران و متجاوزان ادامه می دهد.

با وجود تمام تجاوزات و محاصره ظالمانه، فلسطینی ها هرگز تسلیم نخواهند شد.

عباس ادامه داد: ما تمام راه کارهای پیشنهادی را پذیرفتیم و از سال 1988 تا کنفرانس مادرید و توافقنامه اسلو در سال 1993 تا به امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل یک نشست بین المللی درباره فلسطین برگزار کند

سازمان ملل یک نشست بین المللی درباره فلسطین برگزار کند