مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-25اقتصادي

مسئولین برنامه های خود را برای نظارت برا افزایش قیمت ها شفاف کنند


امام جمعه قرچک با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی کشور گفت: مسئولین برنامه های خود را برای نظارت برا افزایش قیمت ها شفاف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام و المسلمین حجت الله  اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: همانا تقوا کلید هر در بسته و ذخیره روز رستاخیز است.

وی افزود: دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، تدبیر و حکمت و مقاومت است، مقاومت و حرکت بسوی استقلال و استفاده از ظرفیت های داخلی همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است.

امام جمعه قرچک گفت: افزایش قیمت دلار در این موقعیت چه معنی دارد، گرانی های بی حساب و کتاب و خود مختاری، مسئولین نظارتی چه برنامه ای دارند، تشویش اذعان و انحراف افکار نسل نو با تفکر شیطانی و دو قطبی سازی و معارضه نمایی معیشت مردم در مقابل تقویت بنیه دفاعی نقشه دشمن است.

وی در خصوص قدرت نظامی و دفاعی بیان کرد: هر ساله در ایام دفاع مقدس نفوذی ها نقشه هایی اجرا می کنند و با شبه افکنی قصد انحراف نسل نو ما را از عظمت دفاع مقدس دارد، اتفاقاً امنیت غذایی و معیشت ارتباط مستقیم با قدرت دفاعی ما و استقلال ما دارد، امنیت دفاعی مقدم بر امنیت غذایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برنامه های خود را برای نظارت برا افزایش قیمت ها شفاف کنند

مسئولین برنامه های خود را برای نظارت برا افزایش قیمت ها شفاف کنند