مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-25سياسي

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در فارس برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه با حضور داوطلبان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان فارس برگزار شد.

- رییس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس جمعه 4 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سراسر کشور 82 هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده بودند، گفت: این آزمون برای دومین سال متوالی به صورت غیر متمرکز در مراکز استان ها برگزار شد، که در استان فارس تعداد 6376داوطلب زن و مرد در آن شرکت داشتند.

حسین عبدلیان پور افزود: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور در چهار حوزه امتحانی، شامل دانشگاه های شیراز، پیام نور و آزاد و آموزش و پرورش، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس همچنین گفت: داوطلبانی که در مرحله کتبی آزمون پذیرفته شوند به مرحله مصاحبه راه خواهند یافت و در صورت قبولی در این مرحله و طی مراحل گزینش، به عنوان کارآموز مرکز وکلا مشغول به کار خواهند شد.

عبدلیان پور با اشاره به بازدید رییس کل و معاونان دادگستری استان فارس از محل برگزاری آزمون، گفت: آزمون کتبی مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز امروز بعدازظهر همزمان با سراسر کشور، در استان فارس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در فارس برگزار شد

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در فارس برگزار شد