مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-25سياسي

آیین تجلیل از چهل خانواده شهید گمنام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قضات لو دبیر اجرایی ویژه برنامه چهل چراغ و رییس فرهنگسرای خاوران با اعلام این خبرگفت: عزت و سربلندی امروز ایران مرهون فداکاری و جان فشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که با استقامت؛ - فرهنگسرای خاوران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، از چهل خانواده شهید گمنام جنگ تحمیلی تجلیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قضات لو دبیر اجرایی ویژه برنامه چهل چراغ و رییس فرهنگسرای خاوران با اعلام این خبرگفت: عزت و سربلندی امروز ایران مرهون فداکاری و جان فشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که با استقامت؛ وفاداری و شجاعت خود به همه ما درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند و وظیفه تک تک ماست تا از این میراث ارزشمند برای حفظ عزت و سربلندی میهن مان پاسداری کرده و سیره ی زندگی این شهدای گرانقدر را چراغ راه آینده ی خود قرار دهیم.

قضات لو ادامه داد: بر همین اساس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم گرفت تا به مناسبت چهلمین سالگرد رشادت سربازان سرافراز دفاع مقدس و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر، ویژه برنامه چهل چراغ را برگزار کند.

دبیر اجرایی جشنواره گفت: چهل چراغ یکی از ده ها برنامه ایست که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس و به صورت هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از چهل خانواده شهید گمنام

آیین تجلیل از چهل خانواده شهید گمنام