مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-25اقتصادي

امضای تفاهمنامه ساخت 2000 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام


تفاهمنامه سه جانبه ساخت 2000 واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان ایلام میان روسای کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

- با حضور رییس کمیته امداد و رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شد امضای تفاهمنامه ساخت 2000 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام تفاهمنامه سه جانبه ساخت 2000 واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان ایلام میان روسای کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مراسم امضای تفاهمنامه ساخت 2000 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام با حضورمحمدباقر نوبخت - رییس سازمان برنامه و بودجه، سیدمرتضی بختیاری - رییس کمیته امداد و محمدرضا تابش - رییس بنیاد مسکن - برگزار شد.

رییس کمیته امداد در این مراسم با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: ساخت 2000 واحد مسکن نیازمندان با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه امروز در استان ایلام آغاز می شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث 300 واحد مسکن برای مددجویان در شهر ایلام با همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری ایلام پیش بینی شده است.

رییس کمیته امداد تاکید کرد: زمین این طرح از سوی استانداری و منابع ساخت از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات قرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه ساخت 2000 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام

امضای تفاهمنامه ساخت 2000 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام